Om met Vodafone in contact te komen, kun je verschillende dingen doen. Je kunt een e-mail sturen, online chatten met een medewerker en zelfs een bericht sturen via Facebook of Twitter. Al deze vormen van communicatie zijn erg prettig, maar soms moet je iemand gewoon even persoonlijk spreken. Wanneer je iemand aan de telefoon hebt, kun je duidelijk overbrengen wat je precies bedoelt en jouw situatie precies uitleggen. Wanneer je via de telefoon met Vodafone in contact wilt komen, merk je dat dit lastig kan zijn. Ze hebben meerdere telefoonnummers voor zowel zakelijk als particulier en daarna volgt een relatief ingewikkeld keuzemenu. Maak je een vergissing, dan praat je met iemand die je niet verder kan helpen. Telefoongids.pro is een website die zich heeft gericht op het oplossen van dit probleem. De site heeft een database aangelegd met honderden telefoonnummers, van tientallen bedrijven en instellingen in Nederland. Ze bieden een dienst aan waarmee jij eenvoudig met een bedrijf, waaronder Vodafone, in contact kunt komen. Je hoeft hier geen moeite voor te doen, behalve het nummer bellen dat je op de website terugvindt. De dienst kost 90cpm en is daarmee duurder dan het telefoonnummer van Vodafone zelf. Toch kan het lonen de dienst te gebruiken vanwege alle voordelen:

  • Telefoniste die naar je luistert
  • Direct met de juiste persoon in contact
  • Eenvoudig bellen met meerdere bedrijven

Wanneer je belt met Telefoongids.pro kom je in contact met een telefonist(e) die echt naar je luistert. Je raakt gelijk aan de praat met iemand die je kan helpen. Deze medewerker verbind je vervolgens door met de juiste afdeling van het bedrijf waar je zijn moet. In het geval je toch door een keuzemenu heen moet, krijg je duidelijke instructies over wat je moet doen en bij wie je precies moet zijn. Zo kom je altijd met de juiste persoon bij Vodafone in contact.

Vodafone contact: verschillende afdelingen en bedrijven

Een ander voordeel van de Telefoongids is dat je heel eenvoudig met verschillende afdelingen van Vodafone in contact kunt komen. Heb je bijvoorbeeld een vraag over de prijs van je abonnement, dan moet je bij financiën zijn. Heb je vervolgens ook een vraag over garantie of reparatie van je toestel, dan kan dat helaas niet door hen worden afgehandeld. Je wordt doorverbonden en moet opnieuw je verhaal doen. In een aantal gevallen wordt zelfs de verbinding verbroken en moet je opnieuw door het keuzemenu. Bel met de Telefoongids en kom altijd met de juiste afdeling van Vodafone in contact. Is je vraag bij de ene afdeling beantwoord, dan hang je op en bel je opnieuw. De telefoniste verbind je vervolgens direct door met de afdeling die je nu wilt spreken. Dit trucje is ook te gebruiken als je contact zoekt met verschillende bedrijven. Je hoeft niet op zoek naar verschillende telefoonnummers, maar laat je simpelweg doorverbinden. Binnen no time heb jij al je vragen gesteld en kun je verder met je leven. Ga snel naar http://telefoongids.pro/klantenservice/vodafone en kom met Vodafone in contact!

Een telefoonnummer achterhalen

Ben je benieuwd naar een telefoonnummer, maar wil je niet meteen doorverbonden worden? Je kunt bovenstaand bedrijf ook een e-mail sturen met een specifiek verzoek. In de regel krijg je dan binnen een paar uur het telefoonnummer toegestuurd. Vervolgens kun je in alle rust bepalen wanneer je de telefoon oppakt. Je kunt ook mailen bij verdere vragen over de dienst, of wanneer de dienst niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Wacht niet langer en laat van je horen, dan kom jij snel met Vodafone in contact en zijn al jouw vragen binnen een paar minuten opgelost.