Wilt u graag meer rendement halen uit uw bedrijf maar weet u niet waar u moet beginnen? Dan raden wij u aan om eens te kijken naar de mogelijkheden van Tendens. Als bedrijf richten wij ons al meer dan twintig jaar op het verbeteren van bedrijfsprocessen. Wij werken hierbij met crm van Act. De implementatie van het crm systeem zorgt voor een hoger rendement bij bedrijven omdat er meer aandacht wordt besteed aan mens, techniek en klant. Als bedrijf is het noodzakelijk om bezig te zijn met groei en ontwikkeling. Maar groei en ontwikkeling zijn verbonden aan verandering en dat jaagt bedrijven soms ook de stuipen op het lijf. Wat kunnen wij betekenen voor u? Als u wilt weten hoe u als bedrijf meer omzet kunt genereren doordat u meer klanten aantrekt en klanten ook beter vasthoudt – door bijvoorbeeld een betere en snellere manier van communiceren – dan raden wij u aan om eerst eens even te bellen met een van onze medewerkers. In dit gesprek kunnen wij u al de nodige informatie geven en mocht u op basis van dit gesprek besluiten dat u meer wilt weten over crm, dan kunnen wij een afspraak met u maken waarin wij in kaart gaan brengen hoe crm het beste voor uw bedrijf zou werken en welke systemen het beste zouden kunnen worden opgenomen en welke niet. Het is belangrijk dat wij uw bedrijf goed in kaart kunnen brengen om ook daadwerkelijk het beste advies te kunnen geven. Daarom kunt u er op rekenen dat wij u een aantal vragen zullen stellen die ons inzicht zullen geven in wie uw bent en waar uw organisatie voor staat. Dat doen wij om in korte tijd zo veel mogelijk inzicht te verwerven in uw bedrijf en wie u bent als ondernemer. Kiezen voor crm van Act is kiezen voor een hoger rendement en dat is iets wat iedere ondernemer wil. Waarom investeren in crm? De voordelen op een rijtje.

  • Snelle en efficiënte communicatie na implementatie (direct merkbaar).
  • Hoger rendement uit uw bedrijf halen (direct merkbaar).
  • Meer klanten aantrekken en meer klanten vasthouden.
  • Het besparen van veel tijd en daarom het besparen van geld door automatisering administratie.
  • Goede service en nazorg na implementatie van crm (training werknemers inbegrepen).

Crm relatiebeheer

Wat houdt ‘relatiebeheer’ precies in? Ieder bedrijf heeft te maken met dit concept. Dat is maar goed ook, want als er geen sprake was van het beheer van relaties, dan was er ook geen sprake van bedrijven. Bedrijven en organisaties bestaan bij de gratie van relaties, klanten of opdrachtgevers. Wie dat zijn is per bedrijf of organisatie verschillend, maar wat belangrijk is om als ondernemer in kaart te brengen, is wie die relaties precies zijn. Waar heeft u het over als u het over relatiebeheer heeft en heeft u een strategie om het contact met uw relaties, opdrachtgevers of klanten te onderhouden? Sommige bedrijven of ondernemers die bij ons aankloppen omdat zij het crm systeem willen implementeren hebben nooit heel erg helder voor zichzelf gemaakt over wie ze het hebben als ze het hebben over hun relaties. Dat is dan ook de reden dat wij kennisoverdracht als een van de belangrijkste onderdelen zien wanneer wij met een bedrijf in zee gaan dat over wil stappen op crm. Bedrijven moeten voordat ze investeren in crm, weten wat hun doelstellingen zijn. Met het formuleren van die doelstellingen kunnen wij van helpende hand zijn. Dat komt omdat wij als bedrijf meer dan twintig jaar ervaring op onze naam hebben staan. En deze jarenlange ervaring heeft er voor gezorgd dat wij bedrijven optimaal kunnen bedienen van advies. Wij zien hoe belangrijk het is om te weten wat de beste strategie is voor uw bedrijf en daarom willen wij dan ook altijd zorgen dat wanneer bedrijven kiezen voor onze hulp en uiteindelijk besluiten om te kiezen voor crm, dat zij hun doelen helder hebben. Neem contact met ons op als u direct iets meer informatie wilt hebben of maak telefonisch een afspraak als u dieper in wilt gaan op de mogelijkheden en als u graag advies op maat wilt.

Customer Relationship Management

De afkorting crm staat voor Customer Relationship Management. Dat betekent dat het bij dit begrip in principe allemaal gaat om het onderhouden van contacten met relaties. Hoe sneller er informatie kan worden overgebracht hoe beter. Het idee van crm is dat informatie niet wordt overgebracht of verplaatst; het idee is dat er vanuit een server of cloud kan worden gewerkt zodat de klanten allemaal en tegelijk gebruik kunnen maken van de informatiestroom. Dat lever eindeloos veel voordelen op die wij u allemaal voor zullen leggen in een persoonlijk gesprek. De strategie zorgt er voor dat u binnen de korte keren meer weet en meer inzichten heeft in de keuzes die uw klanten maken. Dat heeft u als bedrijf de mogelijkheid om betere inschattingen te doen en daardoor kunt u beter inspelen op gedrag en verandering. Natuurlijk is dit voor iedere groep anders omdat ieder bedrijf een andere groep klanten aantrekt. De relevantie is echter voor ieder bedrijf even zo groot. Het resultaat van de implementatie is een duurzame en sterkere relatie met uw netwerk waarin zowel u als bedrijf als uw klanten van de voordelen kunnen genieten van uw inzichten. Neem contact met ons op en kies voor de beste investering die u kunt doen in uw bedrijf.