Heb jij vragen over producten van KPN? Dan wil je natuurlijk met de Klantenservice bij KPN contact opnemen. Het maakt niet uit wat voor soort vraag je hebt, je kunt deze altijd aan hen stellen. Het kan zijn dat je klant bij hen bent en dat je te maken hebt met een internetverbinding die steeds hapert. Of je hebt een vaste telefoonaansluiting bij hen en je hoort van mensen die jou bellen dat jouw lijn heel slecht is. Met dit soort zaken kan de Klantenservice van KPN vaak prima helpen. Ook kan het zijn dat jij jouw abonnement aan wilt passen of dat je vragen hebt over een rekening die jij van hen hebt ontvangen. Ook dan wil je hen natuurlijk graag even contacteren. Ook als je geen klant bij hen bent kan het zijn dat je hen wat wilt vragen. Bijvoorbeeld over de producten die je bij hen af zou kunnen sluiten of de mogelijkheden om naar hen over te stappen. Ook voor dat soort vragen staat de Klantenservice van KPN graag voor je klaar. Neem dus gerust contact met hen op als je hen iets wilt vragen.

Klantenservice KPN contacteren

Nu is het natuurlijk zo dat je de medewerkers van de Klantenservice Support bij KPN op verschillende manieren kunt bereiken en je kunt zelf kiezen welke optie het best bij jou past. Zo kun je bijvoorbeeld contact met hen opnemen via:

  • Twitter
  • Facebook
  • KPN Forum
  • e-mail
  • bezoek van een winkelvestiging

Wat voor jou het best werkt, dat ligt natuurlijk helemaal aan jou eigen voorkeuren, maar ook aan de opties die reƫel zijn. Als er bij jou in de buurt geen vestiging van een winkel van hen is, dan wordt het natuurlijk ook lastig om op die manier een medewerker te spreken te krijgen. Je gaat immers niet eerst heel veel kilometers reizen hiervoor. De Klantenservice van KPN bereiken via Twitter en Facebook lukt ook alleen maar als jij daar zelf ook een account hebt. Het forum staat wel voor iedereen open en een mail sturen is natuurlijk ook altijd een mogelijkheid. Natuurlijk zitten er aan de verschillende mogelijkheden allemaal voor- en nadelen. Zo heb je bij Twitter te maken met een beperkte ruimte voor het stellen van je vraag, maar krijg je wel snel een reactie. Bij Facebook, het forum en de mailbox heb je meer ruimte voor het typen van jouw bericht, maar duurt het vaak wat langer voordat je respons krijgt. Zo zijn er dus verschillende punten om rekening mee te houden als jij de Klantenservice van KPN wilt bereiken.

Nummerinformatiedienst

Kun je nu ook de Klantenservice van KPN bellen? Jazeker, dat behoort ook nog steeds tot de mogelijkheden. Groot voordeel daarvan is natuurlijk dat je iemand aan de lijn krijgt met wie je rechtstreeks kunt overleggen over de vragen die je hebt. Nadeel is echter dat je vaak lang in de wacht moet staan voordat er eindelijk een medewerker vrij is. Een ander minpunt is dat het vaak lastig is om het juiste telefoonnummer te vinden. Voor de verschillende producten die zij leveren, heeft de Klantenservice van KPN, zoals veel andere bedrijven, ook verschillende telefoonnummers. Wil jij snel het juiste nummer vinden, zonder dat je hier zelf lang naar hoeft te zoeken? Dan kun je gebruik maken van de nummerinformatiedienst 1840. Je belt dan gewoon naar 1840 en zij zorgen er vervolgens voor dat jij naar het juiste telefoonnummer doorgeschakeld wordt. Je hoeft dus niet langer zelf te zoeken naar de juiste informatie, maar je hoeft alleen hen even te bellen. Zo kom je dus op een heel eenvoudige manier telefonisch in contact met de Klantenservice van KPN.